featured

God of War Ragnarok – Birinci Gün Yama Notları Diyaloglar, Sinematikler ve Daha Fazlası için Düzeltmeleri Açıklıyor

service service
TGOXİ

Uzun bir bekleyişin ardından Santa Monica Studio’nun God of War Ragnarok’u nihayet yarın PS4 ve PS5 için çıkıyor. Tabii ki, birkaç düzeltme içeren bir günlük yama var, ancak spoiler konusunda endişe duyanlar uyarılmalıdır: Görevlerin, yaratıkların ve yeteneklerin adlarını içerir.

Düzeltmeler açısından, dükkan sahiplerinden çalmayan ve hatta çok sık tekrar eden birkaç diyalog durumu düzeltildi. Hikayelerin yanlış kesileceği veya diyalogların yanlış sıralandığı durumlar da düzeltilmelidir.

Belirli görevler sırasında sinematiklerin oynatılmaması veya bir görev sırasında geri izleme sırasında hikaye ritminin oluşmaması düzeltildi. Ayrıca, bir sinematik sırasında son kontrol noktasından yeniden başlatıldığında diyalog ve altyazıların oynatılmayacağı sorunlar vardı, ki artık böyle olmamalıydı.

1. Gün Yama Notları [v. 02.00]

Diyalog

  • Dükkan sahiplerinden diyalogların oynatılmayacağı birkaç durum düzeltildi.
  • Mağaza iletişim kutusunun çok sık tekrarlanması sorunu düzeltildi.
  • Hikayelerin yanlışlıkla kesintiye uğradığı birkaç durum düzeltildi.
  • Diyalogların yanlış bir şekilde önceliklendirildiği ve kritik diyalog yerine küçük diyalogların oynatılmasına neden olan birkaç durum düzeltildi.
  • “Across the Realms” görevi sırasında bulmaca ipucu iletişim kutusunun görev iletişimini kesintiye uğratması ve engellemesi sorunu düzeltildi.
  • Yoldaşların, oyuncuyu sersemletilemeyen düşmanları sersemletmeye yönlendirdiği bir durum düzeltildi.
  • Mimir’in bir yadigarı kullanmak için yanlış talimatlar verdiği bir durum düzeltildi.
  • Diyaloğun düzensiz oynatılabileceği, tekrar eden diyaloglara veya refakatçi ile kafa karıştırıcı konuşmalara neden olabileceği birkaç konum düzeltildi.
  • Konuşmaların daha doğal görünmesini sağlamak için diyalog zamanlamasında ayarlamalar yapıldı.

Kinematik

  • “The Quest for Tyr” görevinde ofise girerken sinemanın oynamadığı bir durum düzeltildi.
  • “The Lost Sanctuary” görevi sırasında bir sinemanın oynamadığı bir durum düzeltildi.
  • “The Lost Sanctuary” görevi sırasında geri izlemenin bir hikaye ritminin olmamasına neden olduğu bir durum düzeltildi.
  • Oyuncu bir sinematik sırasında son kontrol noktasından yeniden başlatıldığında diyalog ve altyazıların oynatılmayacağı birkaç durum düzeltildi.
  • “The World of Fate” görevi sırasında diyalog ve altyazıların oynamamasına neden olan bir durum düzeltildi.
  • “The World of Fate” görevi sırasında çelişkili diyalogların oynaması sorunu düzeltildi.
  • “Çağırma” görevi sırasında bir hikaye vuruşunun gerçekleşmemesi sorunu düzeltildi.
  • “The Realms at War” görevi sırasında yanlış konuşmanın tetiklenebileceği bir durum düzeltildi.
  • “The Realms at War” görevinde bir sinematik sırasında bir kontrol noktasını yeniden başlattıktan sonra karakterlerin yanlış pozisyonda olduğu bir durum düzeltildi.
  • “Bir Viking Cenazesi” görevini tamamladıktan sonra hikayelerin oynamadığı nadir bir durum düzeltildi.
  • “The Weight of Chains” görevi sırasında hikayelerin oynayarak görev diyalogunu kesmesine neden olan bir durum düzeltildi.

Bir önceki yazımız olan Electronic Arts, Project CARS'ta “Daha Fazla Geliştirme ve Yatırımı” Durduruyor başlıklı makalemizde codemasters, elektronik sanatlar ve pc hakkında bilgiler verilmektedir.

0
sevindim
Sevindim
0
_zd_
Üzdü
0
sinirliyim_bana_dokunma
Sinirliyim Bana Dokunma
0
wow_bu_ne_la
wow Bu ne la
0
kusmak_zreyim
Kusmak Üzreyim
God of War Ragnarok – Birinci Gün Yama Notları Diyaloglar, Sinematikler ve Daha Fazlası için Düzeltmeleri Açıklıyor

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Content Protection by DMCA.com
Giriş Yap

TurkishGames.Net - Oyun İncelemeleri, Haberler, İpuçları ve Daha Fazlası-Community Of Players-Türk Oyuncu Topluluğu ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!