featured

No Man’s Sky Waypoint Update 4.0 yayınlandı, tüm yama notları açıklandı

service service
TGOXİ

Hello Games, No Man’s Sky için Waypoint 4.0 Güncellemesini yayınladı ve tüm yama notlarını açıkladı. Ayrıca ekip, temel özelliklerini vurgulayan bir video paylaştı.

No Man’s Sky Waypoint Güncellemesi 4.0, oyun modları, envanter boyutu ve kullanılabilirliği, kilometre taşları, yolculuk kataloglama ve çok daha fazlası dahil olmak üzere oyunun temel unsurlarını elden geçiriyor.

Bu yama ayrıca AMD’nin FSR 2.0’ı için destek ekler. Hello Games’in iddia ettiği gibi, entegre grafik çalıştıranlar da dahil olmak üzere tüm PC oyuncuları artık bu yeni teknolojinin artan performansının keyfini çıkarabilir.

Lafı daha fazla uzatmadan, işte bu son güncellemenin değişiklik günlüğü.

No Man’s Sky Waypoint Güncelleme 4.0 Sürüm Notları

BİLGİ PORTALI
  • Kılavuz, Katalog ve Kilometre Taşları Kullanıcı Arayüzü sayfaları tek bir birleşik bilgi portalında birleştirildi ve görsel bir revizyon verildi.
  • Katalog, daha ayrıntılı kategorilere bölünerek bilgiye daha hızlı erişim sağlandı.
  • Monolitler, plaklar, terk edilmiş binalar ve daha fazlası gibi gezegensel sitelerden hikayeler ve bilgiler toplamak için özel bir katalog eklendi.
  • Görevleri tamamlarken galaksideki kendi yolculuğunuzun hikayesini kaydeden özel bir katalog eklendi.
  • Yolculuğunuz sırasında karşılaştığınız çeşitli uzaylılardan toplanan dil bilgilerini kaydetmek için özel katalog sayfaları eklendi.
  • Mevcut çeşitli büyüklükteki rafinerilerle denemeler yoluyla öğrenilen rafineri tariflerini kaydetmek için özel katalog sayfaları eklendi.
  • Besin İşlemcisi ile yapılan deneylerden öğrenilen yemek tariflerini kaydetmek için özel bir katalog sayfası eklendi.
  • Prosedürel olarak oluşturulan teknoloji artık katalogda listelenmiştir.
  • Kılavuz sayfaları artık manuel olarak kaydırılabilir.
  • Yeni Kılavuz girişleri artık ana bilgi portalında önizleniyor.
  • Önemli kilometre taşları artık ana bilgi portalında önizleniyor.
  • Kilometre taşları sayfasına görsel bir revizyon verildi.
  • Fraksiyonlar sayfasına görsel bir revizyon verildi.
  • Fraksiyon ve dönüm noktası ilerlemesi için verilen madalyalar iyileştirildi.
  • Kilometre taşları ve madalyalar artık bir görev olarak sabitlenebilir ve nasıl ilerleneceğine dair rehberlik sağlar.
  • Yeni bir dizi hizip madalyası eklendi.
  • Extreme Survival yolculuğunun dönüm noktası, ekstrem bir ortamda ölmeden geçirilen en uzun sürekli süre yerine ekstrem ortamlarda geçirilen kümülatif süreyi sayacak şekilde elden geçirildi.
YENİ ZORLUK ÇERÇEVESİ
  • Oyun modları arasındaki tüm temel zorluklar ve diğer farklılıklar, oyuncuların uygun gördükleri şekilde ayarlayabilecekleri yeni bir çerçeve içinde elden geçirildi.
  • Mevcut tüm oyun modları hızlı ve kolay ön ayarlar olarak korunmuştur ve yeni bir oyuna başlarken daha önce olduğu gibi seçilebilir.
  • Alternatif olarak, oyuncular artık tüm ayarların tamamen özelleştirilebilir olduğu bir Özel oyun oluşturmayı seçebilirler.
  • Expedition ve Permadeath oyunları, eşleştirme ve üs paylaşımı amacıyla kendi havuzlarında kalacaktır. Diğer tüm oyun modları, oyuncuların zorluk tercihleri ​​ne olursa olsun birlikte keşfedebilmeleri için birleştirildi.
  • Bu listeye ek bir oyun modu eklendi, Rahat mod. Relaxed, tam Normal mod deneyimidir, ancak hayatta kalma sistemlerini yönetme ve teknoloji ve kaynakları koruma ihtiyacı önemli ölçüde azaltılmıştır.
  • Mevcut oyunlarını daha zorlu hale getirmek veya yeni Rahat mod ayarlarından yararlanmak isteyen oyuncular, istedikleri zaman duraklatma menüsünden zorluk seçeneklerini özelleştirebilirler. Zorluk ayarlarının büyük çoğunluğu herhangi bir zamanda, herhangi bir modda değiştirilebilir. Permadeath oynamak istendiğinde bazı sınırlı kısıtlamalar uygulanır.
  • Özelleştirilebilir zorluk seçenekleri şunları içerir:
  • Yaşam desteğini ve/veya tehlike koruma yönetimini devre dışı bırakma yeteneği.
  • Yaşam desteği ve tehlike korumasının tükendiği hızı özelleştirme yeteneği.
  • Madencilik ve hasat sırasında elde edilen malzeme miktarı.
  • Sprint, yaşam desteği tüketimi ve/veya dayanıklılık ile sınırlıysa.
  • Tarayıcının ne kadar hızlı şarj olduğu.
  • Oyuncuların savaştan veya çevreden ne kadar hasar aldığı.
  • Teknoloji, savaştan veya çevreden zarar alırken zarar görürse.
  • Ölüm için ne gibi sonuçlar var, hiç yoktan kalıcı ölüme.
  • Rahat modda cephane, maden lazeri ve arazi düzenleyiciden ücretsiz yararlanma yeteneği de dahil olmak üzere çeşitli teknoloji parçalarının ne kadar yakıt kullandığı, yine de genel yakıt ikmali mekaniğini korur.
  • Öğeleri işlemek ücretsizse.
  • Oyun zaten bilinen çoğu tarif ve planla başlatılırsa veya kazanılması gerekiyorsa.
  • Ne kadar eşya ve yükseltme satın almanın veya öğrenmenin maliyeti.
  • Mağazalarda bulunan ürün yelpazesi.
  • Envanterde ne kadar büyük öğe yığını boyutları olabilir.
  • Düşman gemilerinin / Nöbetçilerin / yaratıkların ne kadar sağlığı var.
  • Kara muharebesi, eğer varsa, ne sıklıkta gerçekleşir.
  • Uzay savaşının ne sıklıkta gerçekleştiği.
  • Çeşitli gezegen yaratıkları davranışlarında ne kadar düşmanca.
  • Öğretici görevlerin gerçekleşip gerçekleşmediği.
  • Diğer envanterlerin (gemi ve yük gemisi gibi) her zaman menzil içinde olup olmadığı.
  • Belirli sistemlere girmek için özel warp sürücüsü yükseltmeleri gerekiyorsa.
  • Bazlar ve temel ekipman güç gerektiriyorsa.
  • Çeşitli hiziplerle ne kadar hızlı bir duruş kazanılır.
  • Oyun tüm filo veya refakatçi yuvaları önceden açılmış olarak başlarsa.
TASARRUF
  • Otomatik kaydetme sistemi elden geçirildi. Gemiden çıkarken kaydetmek yerine, oyun artık normal oyun sırasında sessiz ve otomatik olarak otomatik olarak kaydediliyor. Gemiden çıkmak da dahil olmak üzere, daha önce bir kurtarma yapıldığında her zaman tam bir kurtarma yapılır.
  • Oyuncular artık kayıtlarını yeniden adlandırabilir. Seçenek, kaydetme yüklendikten sonra ana menüde bulunur.
  • En son oynatıcı konumu artık kaydetme özetinde görüntüleniyor.
GÖRSELLER
  • No Man’s Sky on PC artık, yüksek görüntü kalitesi ve iyileştirilmiş kare hızları sağlayan, son teknoloji bir açık kaynak zamansal yükseltme çözümü olan AMD FidelityFX™ Süper Çözünürlük 2’yi destekliyor.
  • Yük gemilerinde bulunan NPC’lerin görsel çeşitliliği artırıldı.
  • Yamaçlarda üçüncü şahıs oyuncu hareketinin düzgünlüğü önemli ölçüde iyileştirildi.
  • Filo Komuta Odası yük gemisi bileşeni görsel olarak elden geçirildi ve yeni görsel efektler verildi.
  • Galaksideki sistemlere yeni nadir asteroit varyasyonları eklendi.
  • Yük gemisi hangarı giriş efektleri önemli ölçüde iyileştirildi.
  • Uzay istasyonu yerleştirme yuvası giriş efektleri önemli ölçüde iyileştirildi.
  • Tüm Uzay Anomalisindeki atmosferik etkiler görsel olarak elden geçirildi.
  • Atlas İstasyonu genelinde görsel atmosferler önemli ölçüde iyileştirildi.
  • Sodyum, oksijen ve diğer küçük bitkileri hasat ederken kullanılan görsel efektler iyileştirildi.
  • Mağara damlama görsel efektleri iyileştirildi.
  • Canlı gemi için iniş ve yerde havada asılı kalma efektleri iyileştirildi.
  • Plaketlerin ve kelime taşlarının görsel efektleri önemli ölçüde iyileştirildi.
ENVANTER
  • Envanter sayfalarına, yeni arka planlar ve yeni öğe yuvası stilleri ve arka planlar dahil olmak üzere görsel bir revizyon verildi.
  • Gemi, exosuit, yük gemisi vb. gibi envanterler artık birden fazla sayfaya bölünmüyor. Teknoloji ve Kargo envanterleri tek sayfada birlikte görüntülenir.
  • Genel envanterler kaldırıldı. Öğeler ve teknoloji artık kendi envanterlerine ayrılıyor. Mevcut tüm tasarruflar, yuvalarını uygun şekilde birleştirmek için yükseltildi, böylece hiçbir öğe veya kilidi açılmış yuva kaybolmadı.
  • Envanter başına maksimum yuva sayısı, artık mevcut olan 120 öğe yuvası ve 60 teknoloji yuvası ile önemli ölçüde artırıldı.
  • Envanter bölümleri artık bu artan boyutlara uyum sağlamak için kaydırılabilir.
  • Exocraft artık teknoloji envanterinden yararlanıyor. Exocraft envanterleri genel olarak genişletildi.
  • Depolama Konteyneri ve Malzeme Deposu envanterleri, her biri 50 yuvaya kadar önemli ölçüde artırıldı.
  • Yeni slot satın alma maliyeti genel olarak düşürüldü.
  • Oyuncular artık yeni slot satın alırken tam olarak hangi slotun açılacağını seçebilirler.
  • Öğe envanterleri artık belirli öğe türlerini vurgulamak için filtrelenebilir.
  • Oyuncular artık yığın boyutlarını ayarlayabilir ve eşyaları depolama veya içerik kapları içinde düzenlerken manuel olarak yuvaları seçebilir.
  • Öğeleri hızlı aktarım yoluyla başka bir envantere aktarırken, boş alan artık öğe sayısı yerine yuva sayısı olarak gösterilir.
  • Öğeleri hızlı aktarım yoluyla saklama kaplarına aktarırken, öğe, ilk uygun yuvaya değil, o türden başka öğeleri içeren bir kaba yerleştirilecektir.
  • İade edilen ürünler (rafinerlerden gelen yakıt veya iptal edilen seferlerden gelen firkateyn yükseltmeleri gibi) artık yalnızca belirli envanterlere değil, yer bulunan envantere iade edilebilir.
  • Oxygen ve Pure Ferrite simgeleri güncellendi.
  • Kurtarılan Verilerin simgesi güncellendi.
  • Günlük Şifreleme Anahtarları, Fabrika Geçersiz Kılma Birimleri ve Kurtarılan Fırkateyn Modüllerinin simgeleri güncellendi.
  • Starship Storage Augmentations, Cargo Bulkheads, Multi-Tool Genişletme Yuvaları ve Exosuit Genişletme Birimlerinin simgeleri güncellendi.
  • Drop-Pod Koordinat Verileri, oyuncuları sinyal güçlendiriciyi kullanmak zorunda kalmadan doğrudan Drop Pod’lara yönlendiren bir Exosuit Yükseltme Tablosu ile değiştirildi. Haritalar, keşif sırasında bulunabilir veya uzay istasyonundaki bir haritacıdan satın alınabilir.
KULLANICI ARAYÜZÜ VE YAŞAM KALİTESİ
  • Tüm menü ve seçenekler ekranları görsel olarak elden geçirildi.
  • Mod seçme ve kaydetme seçme ekranları görsel olarak elden geçirildi.
  • Oyuncular artık Exosuit’leri için bir Takas Roketi yükseltmesi yapabilirler. Bu, Hızlı Menü aracılığıyla kişisel bir roketin konuşlandırılmasına izin verir. Rokete yüklenen ve fırlatılan eşyalar otomatik olarak satılacaktır.
  • Oyuncular artık herhangi bir kurulu teknolojiyi, depoda arşivlenebilen veya yeni bir konuma yeniden konuşlandırılabilen konuşlandırılabilir bir öğeye paketleyebilir.
  • Karmaşık öğeler üretirken, oyuncular artık tüm gereksinimler ve alt gereksinimler ağacında adım adım ilerlemelerini sağlayacak ayrıntılı etkileşimli üretim adımlarını görüntüleyebilir.
  • Görüntülenen İletişim İstasyonu simgelerinin sayısı artık birçok mesajın yoğun olduğu alanlarda sınırlandırılmıştır.
  • Etkileşim hedeflemesi iyileştirildi, böylece yakındaki nesneler, onları tam olarak hedeflemeye gerek kalmadan vurgulandı.
  • Menülerdeki imleç kontrolü, pad kullanıcıları için iyileştirildi ve küçük düğmelerin seçilmesini kolaylaştırdı.
  • Ürünleri hazırlamak ve teknolojileri kurmak artık aynı düğmeyi kullanıyor.
  • Terk edilmiş binalardaki bloke terminallerden maddelerin temizlenmesi gibi onarım etkileşimleri, artık bu etkileşimle daha yakından eşleşen daha fazla ısmarlama metin ve talimat içeriyor.
  • Envanter animasyonlarının sorunsuz bir şekilde akmak yerine yansıdığı birkaç durum düzeltildi.
  • Oyuncular artık ana menüden birinci şahıs kafa bob efektlerini devre dışı bırakabilir.
  • Bir etkileşim sırasında imlecin ekranın ortasına sıfırlandığı birkaç durum düzeltildi.
  • Öğe vurgulama, görevler ve sabitlenmiş talimatlar sırasında iyileştirildi ve hangi öğelerin inşa edilmesi, onarılması veya kurulması gerektiğini daha net hale getirdi.
  • Sabitlenmiş teknoloji talimatları, oyuncuları henüz bilmiyorlarsa ilgili planı öğrenmeleri için artık doğru bir şekilde yönlendirecektir.
  • Öğe vurgulama ipuçları, onarım ekranına ve işlenebilir öğe listelerine genişletildi.
  • Kullanılabilir bir öğe (çizelge, coğrafi konum veya prosedürel teknoloji paketi gibi) kullanıma hazır olduğunda düğme istemleri artık vurgulanıyor.
  • Quicksilver Companion Robot şimdi nasıl Quicksilver kazanılacağı konusunda tavsiyeler verecek.
  • Sinyal güçlendirici artık hızlı tarzda bir etkileşim kullanıyor ve bu da yakındaki binaları bulmayı daha hızlı hale getiriyor.
GÖREVLER
  • Temel Bilgisayar Arşivleri görev zinciri, zamanlayıcıları kaldırmak için elden geçirildi. Arşivlerin kilidi artık, yeni yabancı dil parçaları öğrenerek elde edilen çeşitli şifrelerinin şifresi çözülerek açılıyor.
  • Temel Bilgisayar Arşivi görev zincirinin ödülleri iyileştirildi.
  • Oyuncunun üssünü içeren görevler artık yeni üslerin inşasına dinamik olarak yanıt veriyor. Yeni bir sisteme geçilirken veya yeni bir üs inşa edilirken, görev sistemi, görevin başladığı anda hangisinin en yakın olduğu yerine, görevi en yakın uygun üste yerleştirmeye çalışacaktır.
  • Yeni Yaratıcı Mod oyunları, yeni oyuncuları yönlendirmeye yardımcı olmak için kısa ve zorunlu olmayan bir rehberlik göreviyle başlar.
  • Günlük sayfasındaki görev ayrıntıları artık manuel olarak kaydırılabilir.
  • Artık bir bırakma bölmesiyle karşılaşıldığında, prosedürel olarak oluşturulmuş bir görev etkinleştiriliyor. Bu görev siteyi işaretleyecek ve oyuncuların onarım malzemelerini toplamak için ayrılmaları gerekiyorsa geri dönüş yollarını kolayca bulmalarını sağlayacak.
  • Otomatik olarak oluşturulan çökmüş yük gemisi kazı alanı görevi, artık kolaylıkla geri döndürülebilmeleri için ayrı siteleri işaretliyor.
  • Titan Solucan yuvalarında ortaya çıkan gemilerden düşen Vile Spawn artık toplanabilir.
  • Vile Spawn’ı toplamak, onlara tapan solucan kültünün sırlarını açığa çıkarabilir.
  • Vile Spawn fiziği iyileştirildi, böylece artık yüksek hızlarda yuvarlanmıyorlar.
  • Vile Spawn artık Tarayıcı ve Analiz Vizörü tarafından vurgulanıyor.
  • Bina yol noktası işaretleri artık Analiz Vizöründe gösteriliyor.
  • Aktif görevinizi değiştirirken veya yeni görevler kullanıma sunulduğunda metin ipuçları, netlik için iyileştirildi.
  • Görev hedefleri çok uzaktayken kullanılabilen görev yeniden başlatma düğmesi, netlik için iyileştirildi.
  • Görev panosu ödülleri genel olarak iyileştirildi, bu nedenle daha yüksek değere sahipler.
  • Görev panosu ödülleri artık oyuncunun görevlendiren fraksiyondaki konumuyla daha güçlü bir şekilde ilişkilendiriliyor ve daha yüksek rütbeler daha iyi ödüller kazanıyor.
  • Oyuncunun başka bir sistemden teslim etmesi gereken görevler varsa, görev panolarının ilk etkileşimlerinde görev teslim sayfasını hızlı bir şekilde sunmasını engelleyebilecek bir sorun düzeltildi.
  • Armourer ve Overseer görev zincirlerinde bir dizi nadir engelleyici düzeltildi.
  • Temel hikaye hedefleri için görev belirteçlerinin kaybolabileceği birkaç durum düzeltildi.
  • Hedef taramanın bir binayı doğru bir şekilde bulamamasına neden olabilecek bir dizi görev sorunu düzeltildi.
  • Yaşayan Gemi görevleri için görev simgeleri iyileştirildi.
  • Armourer görevlerinde bir simge tutarsızlığı düzeltildi.
  • Genel olarak temel NPC görevlerinde bir dizi metin biçimlendirme tutarsızlığı düzeltildi.
  • Uzman çalışması olmayan bir NPC terminali ile etkileşim kurarken görünen mesaj kutusu iyileştirildi.
DENGE
  • Analiz Vizörünün temel tarama hızı önemli ölçüde artırılarak yaratıkları, bitkileri ve mineralleri keşfetmeyi hızlandırdı.
  • Dünyada karşılaşılan hasarlı nesnelerin (yük gemilerinin enkazlarındaki kargo kasaları gibi) artık ek malzeme toplamak yerine yerinde çözülebilecek bir onarım gerektirmesi çok daha olasıdır.
  • Standart Nexus görevlerinin yanı sıra özel hafta sonu etkinliği Nexus görevleriyle ödüllendirilen Quicksilver miktarı artırıldı.
  • Nanite ve portal rün bilgisine ek olarak, düşmüş Gezginlerin mezar yerleri artık değerli teknoloji içeren Hafıza Parçaları sunuyor.
  • Gezginlerle etkileşimler artık genellikle daha yüksek kaliteli ödüller ve eşyalar veriyor.
  • Başarılı bir şekilde analiz edildikten sonra gezegensel kayalardan ve bitki örtüsünden toplanabilecek ek maddelerin listesi, az sayıda çok çeşitli madde içeren envanterleri kirletmekten kaçınmak için düzenlenmiştir.
  • Bir yıldız gemisi kurtarılırken hurda olarak verilen ürün yelpazesi, envanterleri gereksiz yere kirletmekten kaçınmak ve kurtarma sürecini daha akıcı hale getirmek için azaltıldı.
  • Aynı türdeki konuşlandırılabilir teknoloji ürünleri artık birikerek, bunları kullanmak için doğru zamanı beklerken gereken envanter yuvalarını azaltıyor.
  • Bitkilerden toplanan oksijen miktarı biraz arttırıldı.
  • Bitkilerden toplanan sodyum miktarı biraz azaldı, ancak sodyum bitkileri artık gezegenler arasında daha yoğun bir şekilde dağılıyor.
  • Fırtına kristallerinin satış fiyatı artırıldı.
  • Gezegenlerde toplanan çeşitli hammaddelerin satış fiyatı, işçilik yoluyla daha karmaşık ticaret eşyalarının yaratılmasını ödüllendirmek için düşürüldü.
  • Uzay istasyonu ticaret terminallerindeki kilit hayatta kalma malzemelerinin satın alma fiyatı artırıldı.
  • Son derece büyük mineral ekstraktör dizileri artık azalan getirilerden etkileniyor ve kapak üzerindeki her bir ek birimin etkinliğini azaltıyor.
  • Oksijen Geri Dönüştürücünün gücü artırıldı.
  • Bir uzay taramasından sonra yakıt asteroitlerinin işaretli kaldığı süre ayarlandı.
  • Işınlayıcılar artık yasa dışı mal kaçakçılığı yaparken tehlikeden kaçınmak için kullanılamaz.
  • Yaratıcı Mod oyunları artık önceden yüklenmiş bir hiper sürücü ile başlar.
  • Sentinels’in aranan oyuncuları avlamaya devam edeceği süre artık genel savaş zorluğuna göre değişiyor.
  • Daha zorlu oyun modları ve zorluk ayarları artık ticaret terminallerinde kilit öğelerin kullanılabilirliğini kısıtlıyor, böylece hayatta kalma kilit öğeleri satın almak yerine bulunmalı veya üretilmelidir.
  • Daha yüksek zorluk ayarları kullanıldığında, yıldız gemisini çağırmak, pilotluyken başlatmaktan çok daha pahalıdır ve daha karmaşık bir denklemde yürümek yerine çağırmaya karar verir.
  • Daha yüksek zorluk ayarlarında, hasar alırken teknoloji kırılabilir. Şans, kalkan gücüyle birlikte artar, böylece daha tam korumalı Gezginler büyük ölçüde güvende olur.
  • En zorlu ayarlar hariç hepsinde, temel teknoloji kırılma olasılığı çok düşüktür.
  • Hasarlı teknoloji, alınan hasarın türüyle ilgilidir, bu nedenle (örneğin) aşırı soğuk hasarının termal tehlike korumasını bozma olasılığı daha yüksektir.
TEMEL BİNASI
  • Güç kabloları ve diğer kablo yerleşimi iyileştirildi, böylece kablolar daha kolay takılır ve güç şebekeleri kurarken karmaşıklığı azaltır.
  • Temel bina nesnelerini kaldırmak için sil kullanıldığında, güç kabloları ve diğer kabloların vurgulanması artık daha kolay.
  • Güç kablosu görsel efektleri iyileştirildi.
  • Güç kablosu bağlantı noktalarıyla ilgili bir dizi görsel sorun düzeltildi.
  • Güç kablolarının ucunda prizlerin görünmesini engelleyen bir sorun düzeltildi.
  • Güç kablolarını ve diğer kabloları yerleştirirken yapı menüsü kullanıcı arayüzü artık sabit kalıyor.
  • Düzenleme modunda, yapı menüsü artık hangi bölümün hedeflendiği hakkında bilgi verir.
  • Topraksız ekiciler artık bir yapıya takılmaya gerek kalmadan serbestçe yerleştirilebilir.
  • Küboid oda çerçevesiyle ilgili bir yapışma sorunu düzeltildi.
  • Oyuncuların, inmiş bir yıldız gemisinin yakınında bulunan önceden yerleştirilmiş parçaları almasını veya düzenlemesini engelleyen bir sorun düzeltildi.
HATA DÜZELTMELERİ
  • Bellek yönetimiyle ilgili bir dizi kilitlenme düzeltildi.
  • Fırkateyn seferleriyle ilgili nadir bir çökme düzeltildi.
  • Görev açısından kritik hedeflerin yanardağların içinde sıkışmasına neden olabilecek nadir bir sorun düzeltildi.
  • Önemli hikaye anlarında Atlas istasyonunu ziyaret ettikten hemen sonra kaydederken ve yeniden yüklerken oluşabilecek nadir bir engelleyici düzeltildi.
  • Puls sürücüsü etkinken ve yıldız gemisi kamerası üçüncü şahıstayken envanteri açarken yıldız gemisinin titremesine neden olan bir sorun düzeltildi.
  • Sahipsiz kargo gemilerindeki ışınlayıcıların düzgün çalışmasını engelleyebilecek bir sorun düzeltildi.
  • Bir dizi ağ ve çöpçatanlık sorunu düzeltildi.
  • Sentinel dronlarını etkileyen bir dizi ağ senkronizasyonu sorunu düzeltildi.
  • Trace of Metal görevi sırasında binlerce nöbetçinin bir yerleşim yerinde ortaya çıkmasına neden olabilecek bir sorun düzeltildi.
  • Hedefleri aslında Uzay Anomalisi iken, görevlerin hedeflerini yanlış bir şekilde başka bir sistemde olarak bildirmesine neden olabilecek bir sorun düzeltildi.
  • NPC navigasyon sistemleri optimize edildi.
  • Envanter dolduğunda görünen yeni yükseltme modülleri hakkında hayali öğe uyarılarına neden olabilecek bir sorun düzeltildi.
  • Geleneksel görev mesajlarının ve ayrıntılı görev mesaj kutularının birbirinin üzerine çıkmasına neden olabilecek bir sorun düzeltildi.
  • Yıldız gemisinde yer çarpışmasının Exosuit hasarı olarak yanlış bildirilmesine neden olan bir sorun düzeltildi.
  • Yeterli envanter alanı olmayan bir yıldız gemisini kurtarmaya çalışırken yanlış sayıda gerekli yuvanın listelenmesine neden olan bir sorun düzeltildi.
  • Kurtarılmakta olan bir gemi alınırken yıldız gemisi envanterlerinin bozulmasına neden olabilecek bir sorun düzeltildi.
  • Canlı fırkateynlerin oyuncuyla temas kurmasını engelleyebilecek nadir bir sorun düzeltildi.
  • Yük gemisi üssü NPC’lerinin yaşayan fırkateynlerin kaptanı olduğunu iddia etmesine neden olabilecek bir sorun düzeltildi.
  • Karaborsa madenciliği lazer yükseltmelerinin çok az stat bonusuna sahip olmasına neden olan bir sorun düzeltildi.
  • Optik Tatbikatın madde toplama artırma etkisinin yalnızca madenciliği değil tüm eşya toplamayı etkilemesine neden olan bir sorun düzeltildi.
  • Mevcut Çoklu Aracınıza Soul Laser takıldığında oyun genelinde madde toplamanın büyük ölçüde azalmasına neden olan bir sorun düzeltildi.
  • Exosuit sırt çantasının yıldız gemisine girdikten sonra envanterde görünmez olmasına neden olabilecek birinci şahıs kamerasını etkileyen bir sorun düzeltildi.
  • Minotaur’un Icarus Yakıt Sisteminin alakasız bir yakıt çubuğu göstermesine ve envanterde görüntülendiğinde yükseltme istatistiklerini doğru şekilde raporlamamasına neden olan bir sorun düzeltildi.
  • Mevcut sisteminizde uzay istasyonuna geçmek için ışınlayıcısını kullandıktan sonra Uzay Anomalisi’nin iç kısmının görünür kalmasına ve sistemde gezinmesine neden olabilecek bir sorun düzeltildi.
  • Etkileşimlerin başarılı bir şekilde tamamlandıktan sonra ödülleri doğru bir şekilde verememesine neden olan birkaç durum düzeltildi.

Bir önceki yazımız olan Need for Speed Unbound 2Tanıtıldı: İşte Fragman başlıklı makalemizi de okumanızı öneririz.

0
sevindim
Sevindim
0
_zd_
Üzdü
0
sinirliyim_bana_dokunma
Sinirliyim Bana Dokunma
0
wow_bu_ne_la
wow Bu ne la
0
kusmak_zreyim
Kusmak Üzreyim
No Man’s Sky Waypoint Update 4.0 yayınlandı, tüm yama notları açıklandı

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Content Protection by DMCA.com
Giriş Yap

TurkishGames.Net - Oyun İncelemeleri, Haberler, İpuçları ve Daha Fazlası-Community Of Players-Türk Oyuncu Topluluğu ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!